Tavlor till barnrummet

2017



Det börjar bli dags att inreda barnrummet mera. Spjälsägen borde bli färdig denna vecka om jag bara hinner måla och spraya den färdigt. När den är klar flyttar den stora extra-sängen vi haft i barnrummet tillfälligt ut och spjälsängen åker in. DÅ känns det som att jag bättre kan planera hur jag vill ha det i barnrummet och göra det så mysigt som möjligt.
 
Men en stor del av ett rum hänger ju på detaljer. Tavlor, hyllor, mjuksidjur osv. så här är några av mina enkla tavlor jag skulle kunna tänka mig hänga upp i barnrummet. Alla bilder här nedan är hämtade från desenio och är ett litet utkast av stil jag tänker mig. 
 
 
 



Therese

På jollyroom hittar du också inredning till barnrummet.

Svar: Yepp, där är jag flitigt och kollar också! :)
Annu Åkers







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?