Tiden går fort när man har roligt!

2016



Små och oskyldiga år 2009 på min systers bröllop
 
 
7 år går fort när man har roligt! Idag firar jag och min bättre hälft årsdag, vi har hunnit vara hela 7 år!! Det häftiga med denna årsdag är att det inte känns som om det någon gång varit på något annat sätt än så här, vi två tillsammans. Men vi trivs ihop, vi älskar varandra, vi har en fantastisk hund, två härliga katter, ett vackert hus, ett gemensamt hem och livet framför oss. Bara det i sig är värt att firas!
 
Det är ganska så intressant hur bra vi trivs med varandra då vi är så lika och olika på vissa plan! Båda är envisa som synden, men ändå av någon konstig anledning vet en av oss alla gånger när det är den "andra" som måste få igenom sin vilja och man får ge sig. Vi har båda starka personligheter och vill göra saker och ting på vårt eget sätt. Vi är båda djurvänner och håller dem mycket kärt, den sidan har speciellt de senaste 7 åren blommat upp hos sambon <3 Vi är  båda två snälla, men samtidigt inte rädda att säga vad vi tycker (på gott och ont). Min sambo bryr sig inte så mycket vad andra tycker och tänker om honom, medan jag kan vara lite överkänslig för detta och kan ta lätt illa vid mig (men det kanske är en kvinnogrej i och för sig, haha?!). Min sambo har lite kortare stubin än mig, medan jag har bättre tålamod (det har hästarna lärt mig!). Sambon min kan inte planera något evenemang länge på förhand, medan jag är planeringsfreak och älskar att planera och fixa saker långt på förhand och vill hålla i alla trådar. Min sambo har ordning och reda på sina papper och super koll på det mesta, jag däremot borde förbättra mig på denna bit. Men då igen om jag och sambon tar på oss något har vi båda svårt att delegera ut uppgifter utan vill göra allting själv och perfekt (på gott och ont!). Jag kan vara mera av en spilivink om emellanåt bland människor, medan sambon gärna håller sig mera saklig och ordentlig, men då igen om vi är bland riktigt goda vänner blir han helt knäpp ibland, haha! 
 
Vi är en bra mix helt enkelt. Vi kompletterar varandra och hjälper varandra att bli bättre människor helatiden! Jag älskar dig Thomas och är stolt över att få vara din flickvän! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
<3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?