Spännande saker på gång!

2016



Det blev sjukstuga här idag för min del, flunssan tog även åt mig. Jag tycker att jag klarat mig väldigt länge sedan jag senast var sjuk, men det har jag väl mitt jobb att tacka då vi utsätts för alla möjliga baciller där, så man bildar ett bra immunförsvar. Tack och lov!! För något år tillbaka var jag sjuk mest hela tiden då jag haft så dåligt immunförsvar!
 
Fast det var inte om bacilusker jag tänkte skriva, utan jag tänkte dela med mig av en kul grej som händer här på torsdag. Nämligen på torsdag kommer en fotograf till oss och ska fota till en inrednignstidining/inrednignsinslag. Hur kul är inte det?! Speciellt roligt tycker jag bara den delen att bli tillfrågad är! Jag tror inte det blir någon stor grej av bilderna och det kommer inte framkomma vem som äger huset eller var det finns, men likväl super kul att någon tycker vårt hem är så fint att de tycker det skulle borde komma med i en inredningstidning/inredningsinslag! Our plaza <3
 
 
 
 
 
 



Amandah Moon

http://amandah.se

Gud vad snyggt det är.. blir så sugen på att flytta till ett hus nu. :O







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?