MITT nya projekt!

2016



Jag har försökt hålla utkik för utemöbler som skulle passa vår blivande terrass, men inte lyckats hitta några passande till lämpligt pris. Så började jag googla runt och se efter inspiration, men hittade till först inget.. Men sen!
 
Jag har ju många gånger skrivit om hur vi vill behålla den modernastilen men på ett snyggt sätt matcha in det skogiga/lantliga på en smakfullt sätt. Så när jag googlade runt kom jag över ett par soffor gjorda av lastpallar! Super smidigt och snyggt! Så nu idag ska jag hämta första lasset av lastpallar. Jag har aldrig byggt något liknande, och är inte helt säker på hur jag ska göra ännu. Men antar det kommer vart eftersom. Antar det blir en planeringskväll med min käre far som kan det här med att räkna vinklar och så kör jag igång!
 
Här nedan är lite inspiration var jag kommer försöka eftersträva i mitt "byggande". 
 
 
 



Camilla

En fråga om nånting helt annat :)
Jag har för mig att du i ett inlägg (minns inte alls vilket) nämnt att du/ni inte är helt nöjda med ert golv. Om det är så, så kan du skriva ett inlägg om det och berätta vad ni har för golv och era tankar om det. Och minns jag fel och ni är helt nöjda får du gärna skriva ett inlägg om det också :) Tack på förhand!

Svar: jo det är på gång. Ska skriva det här någon dag :) Inte kommit mig för ännu bara!
Annu Åkers







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?