Min morgon - träning och misslyckad omelett

2016



 
 
 
 
Det är på gott och ont att vi bor så nära naturen. Här för någon månad sedan hade jag lämnat mina skor på trappan och torka efter en löprunda.. Vem tror ni inte far iväg med mina skor då? Nej, inte vår hund Nalah, utan en räv!! Yepp, ni läste rätt, en RÄV! Snacka om att leva nära naturen! Att jag dessutom har en stressfraktur i foten så jag inte kan ha vilka skor som helst, gjorde att jag var lagom munter på räven när jag bara hade en sko kvar. Så senaste loppen har jag sprungit i ett par gamla löparskor som börjar bli allt för hårda och gamla. Efter loppet i Helsingfors i spöregn gav dessutom skorna helt upp. Delar av sulan lossnade efter att de torkat upp efter loppet. Så de är nu inga löpskor att prata om längre. Ser ni vad universum säger mig? "Sluta springa!", haha!
 
Så i brist på extra 200 euros-lappar som ett par skor jag skulle behöva p.g.a. stressfrakturen i foten kostar, får jag nöja mig med hemmaträning, promenader och ridningen, och snällt invänta nästa lön och spara. Så denna morgon blev det lite armträning, rumpträning och magisar i hallen. Vi har väldigt bra med utrymme för sådan här träning konstaterade jag just i hallen idag. Dessutom är jag beroende av speglar när jag kör styrketräning med vikter och i just hallen har vi speglar från golv till tak, perfekt! Min PT Nalah var såklart med och peppade, speciellt i magisarna då hon pussade för fullt i ansiktet, haha <3
 
 
 
Min katastrofala frukost som jag tappade saltkaret över..  Så mina "goda" omeletter klarade jag inte ens av att äta upp..








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?