Lite annat smått och gott!

2016



 
 
 
Det är inte bara gästrummet som fått lite nytt. Lite små detaljer och grejer har ändrats i mediarummet och vardagsrummet också. I mediarummet håller jag på att fixa om soffbordet. Det är et gammalt IKEA bord som är nött och i princip slängfärdigt, men då vi ännu inte hittat det perfekta marmorbordet som soffbord, så lekte jag en kväll med plastfilm och rustade upp det gamla slitna IKEA bordet. Helt 100% snyggt blev det inte, för plastiflmen visade sig inte vara tillräckligt bred så jag hamnade att skarva, men bättre än innan i alla fall enligt mig! Bordskivan under bordet tog jag bort efter att jag fotat eftersom jag inte tycker den passar längre!
 
 
 
 
 
 
I vardagsrummet blev det nya kuddöverdrag och nya prydnader på pianot. Pianot ser nu bättre ut när växten kom sig dit, men fasiken ett piano är nog svårt att inreda snyggt!! Tidigare hade vi foton på pianot, men det började se ut som en minnesplats, så fotonen for bort pianot stod tomt en tid. Men nu blev det bättre, så får se om vi kommer på något mera att lägga dit eller om det räcker så där?
 
Soffan blev helt okej med de nya kuddöverdragen. Kanske aningen mörk för min smak då jag gillar ljusa färger, men jag tänkte att vi måste prova något nytt. En tid får det vara så där nu, eller vi får se, kan nog hända de ändras i alla fall, haha!
 
 
 
 
 



Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

så snyggt


Veronica Wallgren

http://wallgrenveronica.blogg.se/

Åh vad fint ni har det :)


JUNITJEJ

http://www.junitjejen.se

Ni har det kanonfint!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?