Jul inspo - sovrummet

2016



Jag har blivit en riktigt vit-grå inredare mixat med silver/guld, speciellt när det kommer till julinredning (okej, annars också!). I alla fall när jag bläddrar i tidningar, på nätet osv. är det just dessa inrednignsuppslag jag fastnar för och vill veta varifrån saker och ting kommer ifrån. Så i år kommer jag försöka hålla en silvrig och vit jul i inredningen, med undantag för en tomte jag fått av min momi som inte finns med oss längre. Tror det kommer bli hur bra som helst! Inget kan få mig på dåligt humör då jag tänker på julen.
 
Så jag tänkte ta mer er på hur jag fantiserar ihop julinredningen rum för rum. Så får vi se sedan när december månad kommer, lyckades jag med min plan eller blev det too much of everything som vanligt när jag julpyntar, haha!
 
 
 
 
Julstjärnarn är det ända jag har från tidigare, men hoppas man hittar förmånliga av övriga för att förverkliga idén
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?