Första frosten, så otroligt vackert!

2016



 
 
 
Så otroligt skönt att vakna efter en natt med bra sömn. Visst jag sov nästan 10 timmar, men tydligen behövdes det, för när jag vaknade var jag pigg och på gott humör! Bättre blev morgonen när man tittade ut genom fönstret och såg hur fin frost som låg på gräset, så jag bara var tvungen att gå ut och fota det.
 
Nu ska jag ta en kaffekopp och läsa den finska inrednignstidningen DEKO som jag prenumererar på. Jag hade aldrig läst den tidiningen tidigare, men de hade erbjudande på byggmässan med 6 månader prenumeration på tidningen för 30 euro, så jag nappade. Inte kommer jag vilja fortsätta prenumerera på den (för så bra är den inte), men roligt att se lite från de finska inrednignstidningarna då jag alltid tidigare köpt de svenska Plaza, hus och hem, osv.
 
Ha en super trevlig månda allihopa, hoppas er vecka började lika bra som min!
 
 
 
 
 
 
 
 



TIDSTJUVEN

http://tidstjuven.com/

Så vackert med alla iskristaller! :)

Svar: ja verkligen! nu var jag lite lat så orkade inte byta till rätt objektiv för att få fina närbilder, men verkligen fint var det ändå!
Annu Åkers


Sara

Vet du vilken kulör (färgkod) ni har på den röda ytterdörren? :) Verkligen fin färg!

Svar: hej, jo vi har verkligen varit super nöjda med vårt färgval. Dörrens färg heter "RR29" :)
Annu Åkers







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?