Skinande rent!

2016



 
 
Nu har jag skrubbat varenda vrå i huset i 3 timmar. Men putsmedel och liten svamp har toaletterna skurats, lavoarerna likaså. Golvet dammsög sambon hälften och jag fortsatte. Katternas klättersträd och matstolarna dammsugna och golvet, glasdörren coh spegelskåpet tvättat.
 
Det tar en bra stund att städa dessa kvadrater som vi bor på. Då hann jag även på morgonen ut på en timmes promenad med hunden och hästen i skogen följt av att fixat mat. Så idag känner jag mig produktiv. Nu ska jag dricka min kaffekopp innan jag igen ska kila iväg! Ibland är det allt tur att det öser regn ner där ute, då får man så mycket mera gjort! :)
 
Nu ska jag lägga kameran i laddning så det börja komma lite bättre bilder hit och inte bara från mobilen. Man blir för bekväm då man bor här nu. Telefonen är nära till hands, när det var byggskede hade man kameran nära till sig helatiden, nu är den ofta en bit ifrån i någon låda.
 
 
 
Speciellt nu när sommarne är så fin, drömmer jag att en vacker dag få ha denna vita fina häst utanför gården. Tänk så ljuvligt det skulle vara att få sitta och äta frukost medan ens häst betar utanför på åkern. Fast nu har han det mycket bättre där han är nu med en flock på bete. Men en hästtjej slutar aldrig drömma, hehe!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?