Roligt samarbete!

2016



Jag tycker det är suepr roligt att få göra samarbete me Stormossen som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Det är inget samarbete som gäller sopsortering eller dyligt, utan ett samarbete med fokus på gräsmatta och trädgård. I och med det samarbetet kan jag tipsa er om hur man får den bästa gräsmattan! Det kommer kontinuerligt komma uppdatering här på bloggen hur gräsmattan tar sig och hur snabbt den växer osv.
 
Till hösten kommer det även komma upp tips från en trädgårdsmästare hit på bloggen, om just hur du bäst vårdar din nysådda gräsmatta inför vintern och sedan på våren. Så det är väldigt läorirkt för mig också detta på samma gång som jag kan dela med mig av det till er andra nybyggare och andra trädgårdsnissar där ute.
 
 
Gräsmattan tåls inte att busa på ännu, men man kan bra gå på den redan och den är redan klippt 3 gånger!!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?