Lucka nummer 8: Vilken egenskap hos dig själv skulle du vilja utveckla?

2016



Alla har vi något som vi måste förbättra eller utveckla. Jag hoppas kunna utveckla mera att köra mitt eget race! Det går lite i vågor hur jag klarar av det. Ibland känns det som att jag klarar av det bra, medan andra dagar känns det som at jag fokuserar allt för mycket på vad andra tycker och tänker om saker jag gör.
 
Varför gör vi så? Är det inte vad vi själva tycker och tänker som betyder något i det långa loppet? Jag förstår inte ens varför vi ska ödsla energi på andras tankar om något som vi mår bra av att göra. Ändå gör jag själv det mellan varven. Nej, nu ska jag bli bättre på att köra mitt race, strunta i vad andra tycker och tänker så länge jag mår bra av det jag gör!
 
 
 
 
 
- inlägget är en del av Kajsons julkalender -








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?