Lucka nummer 6: Vad är det bästa med dig själv?

2016



Vi skryter väldigt sällan på oss själva, och egentligen ska man väl inte säga att det är skryt om man klappar sig själv på axeln nu som då. Jag är ganska dålig på det egentligen, så att öppna denna lucka och skriva "vad som är bäst med mig själv", det är ganska klurigt.
 
Det bästa med mig själv?? Jag tror nog det är den egenskapen jag har att jag bryr mig väldigt mycket. Det har alltid varit på gott och ont. Jag känner alltid väldigt mycket, men jag bryr mig om mina vänner och min familj Jag ställer upp för dem och vill finnas där i vått och torrt. Ibland utnyttjas det, men oftast ger det här så många gånger åter. Låter kanske egoistiskt, men jag tycker om att känna mig behövd, för jag vill så gärna ge av mig själv till mina vänner som jag tycker mycket om. Specellt då det syns hur ens vänner uppskattar det man gör för dem, det är en mäktig känsla och gör att man bara vill fortsätta.
 
 
 
 
 
- inlägget är en del av Kajsons julkalender -








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?