Lucka nummer 13: Vems liv skulle du vilja prova leva för en dag?

2016



bilden lånad från blondinbella.se
 
 
Jag skulle väldigt gärna vilja prova på Isabella Löwengrips liv för en dag. Varför? Hon verkar så driven, ha energi att ta sig framåt, vara en bra mamma, fru och med fötterna på jorden. 
 
Jag tror inte pengar gör dig lycklig, men att vara ekonomiskt oberoende skulle vara intressant att prova på. Jag skulle vilja känna på hur tankarna går då? Nu är bromsen på för en själv gällande många plan just för att man inte har pengar växande på träd, vi spararo sparar för att kunna förverkliga något. 
 
Jag skulle vilje prova på att ha all den där positiva energin, orka vara så driven och ha många bollar i luften. Själv kämpar man med att hålla sig positiv vissa dagar och känner ibland, nee-e f*ck this jag orkar inte, haha! Hon är på gång hela tiden och säger sig njuta av det på bloggen, själv är jag slö och vissa dagar bara vill sova hela dagen under täcket för jag är så lat ibland och slut.
 
Hon verkar lyckas med allt hon tar sig an och gör hon inte det så fäller det henne inte, utan hon försöker på ett annat sätt istället. Här omkring känns det som man lättare ger upp och kämpar inte på samma sätt. 
 
Jag vill inte vara henne och leva hennes liv varje dag, men det finns många punkter som jag fashineras a och därför skulle jag en dag vilja prova leva hennes liv.
 
 
- inlägget är en del av Kajsons julkalender -








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?