Jag fick känna mig besegrad!

2016



 
 
Idag morgon fick jag känna mig besegrad..  Jag tycker att jag haft i flera veckor från och till en förkylning som aldrig vill bryta ut. Jag har i flera veckor suttit och frysit, vissa mornar haft ont i halsen men som gett med sig efter lite dryck. Men idag på morgonnatten fick jag känna mig besegrad då värkmedicinen inte lättade den sjuka halsen särskilt mycket, och trots värkmedicinen hade jag stegring på morgonen, värk i kroppen och fått täppt näsa så jag lät som en kråka på morgonen. Så jag fick ringa och sjukanmäla mig till jobbet idag på morgonen. Great, där for de söndagspengarna! 
 
Så jag kurerar mig framför brasan med varm dryck och serier denna dag. Tråkigt bara att vara ensam hemma, sambon är från jobbet i Helsingfors och kommer hem först i morgon kväll... Nåjaa, tur finns Netflix! och jag hardjuren som turas om att komma o mysa. Men Tips på bra serier mottages med tacksamhet!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?