De sista värmande strålarna

2016



 

Som jag tidigare uppdaterat på instagram, så trodde jag aldrig jag skulle fatta tycke för crocs, de är ju så fruktansvärt fula! Haha, men säg aldrig aldrig, idag är det de par skor jag använder nästan mest, så enklar och snabba att picka fötterna in i då man ska ut på gården!

Idag har solen solen tittat fram här hemma hos oss, underbart! Dagen har därför såklart spenderats på gården och utomhus då solen tittat fram. Började dagen med att fixa en låda jordgubbar, följt av bus med Nalah på gården innan stallet kallade. Det bästa nästan med dagen var att vi för första gången kunde busa riktigt villt på gården med Nalah på gräsmattan utan att vara rädd att hon ska riva upp tovor. Där sprang vi och kastade en knut fram och tillbaka och gräsmattan höll och det var så härligt! DEN känslan är det jag suktat efter när jag tjajat hela våren här på bloggen om att jag vill ha gräsmatta. Känslan att springa barfota med sin hund på gården till sitt egna hem man planerar och byggt är häftig. Jag kan inte sluta konstatera det.

I morgon åker vi iväg till Sverige och myser till det med min syster och hennes familj. Jag tror ju aldrig på lotterierna de ordnar på Facebook, ansett det bara är reklam och ingen ändå vinner.. Men så mitt i allt i februari vann jag två flygbiljetter tur-retur från Vasa-Stockholm med SAS. Så det var inte så svårt att avgöra vad vi gör med de biljetterna, självklart åker vi och hälsar på min fina syster! Så det ska bli helt fantastiskt skönt med lite mini-semester igen nu då man hade semster redan i juni och hela juli var känslomässigt jobbig månad då hunden var nära på att dö! Så detta kommer välbehövt och är efterlängtat! 

Trevlig och solig onsdag allihopa! <3

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?