Det går framåt på tomten

2015



Vi har blivit varnade av många att nästan inga inom byggbranchen håller tiderna de lovat kunden, så vi ska inte bli förvånade om de vi avtalat möte med inte dyker upp i tid, och vi försöka planera så det finns spelrum då det händer oss.. Vi är medvetena om att vi inte är deras enda kunder, men visst kan det kännas lite tråkigt (speciellt då man ska vidare till jobbet) då någon är sen så du inte hinner delta i hela granskningen.. Dette skedde i fredags.. Om man avtalat tid tycker jag man kan avtala en sådan tid så man faktiskt hinner då också. Vi har ju också tider att passa, så det här är ju lite tråkigt då det förekommer. :(
 
Därför vill jag berömma vår grävare Martin Stagnäs från MTS Gräv. Han har varit så fruktansvärt effektiv, trevlig och super på alla sätt och vis! Martin har varit mån om att vi ska vara nöjda och var så snäll och informerade om problematiken vid garaget som uppstod då det var så mycket stenar och skulle behövts fyllas på så mycket..  Så vi avvaktar ju nu tack vare honom med det så vi inte spräcker budgeten då vi omöjligt kunde veta vad som fanns under ytan innan skopan lades i.  Den här kommunikationen vi har mellan Martin och oss tycker jag är så härlig, då jag varit rädd att vi skulle anlita en aktör som inte tänker på det ekonomiska för kunden utan vill ha ut mest pengar ur projektet. Så jag och min sambo är så fruktansvärt nöjd med vår grävare!! Vägen kom upp på bara några dagar och när regnet gett med sit blev grunden i skick i ett naffs, så vi är absolut nöjda! I fredags förbereddes det för vattenledningen på åkern intill vår tomt, så det var lite lugnare på själva husgrunden, men den ska vibbreras och jämnas ut på måndag. Så det går undan!!
 
Vi rekommenderar MTS Gräv varmt! Vi tror jag inte kunde ha fått en nogrannare och bättre grävare!  Haha, nu har ju inte räkningen trillat ner i postlådan ännu så det kanske är för tidigt att göra gratis reklam om firman, men hittills är i så nöjda och har stort förtroende för MTS Gräv!! Så söker ni en bra grävare ska ni anlita detta företag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?