I went to heaven and came back!

2016



 
 
För de som missat så älskar jag julen. Igår åkte jag och min goa vän Monika rätt så spontant till Tuuri. Vilken ljuvlig julavdelning de hade. Jag gick och log när jag kollade bland hyllorna. Det blev lera varv runt hyllorna så jag säkert inte missat något! Nu är det mesta inför julen inköpt. Jag saknar ännu servetter i tyg, julgran, gardiner till sovrummet och en ny jugransmatta.
 
Det kommer bli vitt med inslag av silver och guld i julinredningen, med några undatag för någon tomte eller annat jag ärvt eller fått av nära och kära. Jag längtar som en tok efter att få börja pynta, fått lov av sambon att kring lillajul få börja lägga upp lite pynt, så inte 1a dec som tidigare <3
 
Med de dåliga besked man fick förra veckan och besekdet om vem som blev president i USA, känns julen och allt den medför ännu mer välkommen!! BÄSTA AV ALLT, JAG ÄR LEDIG JULEN!! Så nu får vi bara vänta och hoppas att sambon får ledigt så vi kan fira jul här hemma hos oss i år med familjen, annars lär jag försöka se om någon annan vill vara ledig och byta skift, så sparar jag min lediga jul tills sambon också får vara ledig.
 
 
Lite av vad jag köpte. Jag kom till Tuuri, skulle mera med som sällskap..
Men kom hem med halva julavdelningen kändes det som ;)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?