Senaste veckan ur min iPhone

2016



Nalah var så trött en kväll att hon somnade sittandes med huvudet på soffkanten. Älsklingen!
 
 
Många stunder framför brasan med funderingar. Välbehövda och mysiga med sambon.
 
 
 
Hösten är kommen och på bara några dagar har de fina färgerna på träden fallit, och allt ligger på marken.
 
 
 
Fiskat och andats in mycket energi av mina fina häst Matti i veckan! Bästa vännen på jorden, så klok och fin!
 
 
 
Fick en recepbok av min syster, så lite bröd har provbakats.
 
 
 
Jag fick en uppmuntring av min fina vän Evelina en dag. Välbehövd och mycket uppskattad <3
 
 
 
Blev meddragen på en utekväll och efterfesten blev pannlampa, crocs, mjuksbyxor och ut på promenad med hunden
 



JUNITJEJ

http://www.junitjejen.se

Så härligt med en brasa!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?