Tavlor

2016



Jag har börjat känna mig aningen frustrerad med vårt hem, då vi har så lite tavlor. I och för sig har  vi inte heller riktigt haft tid att fundera något destu mera på vilken typ av tavlor vi skulle vilja ha heller, då det varit så mycket annat på vår to-do-lista. Men besökte en av mina bästa vänner här i förra veckan och kollade in hennes nyköpta och renoverade lägehet och hon hade de så otroligt hemtrevligt. Alla detaljer var så perfekta och snygga tavlor och tapeter på väggarna. Blir så avudnsjuk på de som på en gång bara får till det så fint på en gång, själv velar man fram och tillbaka så man inte ska förstöra allting, haha!
 
Nå tillbaka till vårt hem. Där vi har gråa väggar (hall och vardagsrum/kök) känns det att den färgen i säg hjälper till så mycket ihop med vårt ljusa golv och möbler, ger en skön känsla så här eventuellt är behovet inte lika stort. MEN i mediarummet och gästrummet var väggarna är vita, här skriker det "vi behöver tavlor!!". Så denna morgon med kaffekoppen i handen har jag försökt söka lite inspiration från nätet och konstaterat att min smak i alla fall faller för den mera "nakna" enkla-stilen i tavlor. Sen får jag bolla med sambon då han kommer hem om han gillar samma, men har på känn detta är även hans stil.
 
Jag tror faktiskt den här stillen skulle passa ypperligt till vårt hem. Nu gäller det bara att hitta liknande motiv som på de här nedan. Vet ni av någon bra hemsida man kan beställa förmånligt hem tavlor/motiv? Själv har jag hittat flera sidor från sverige, men såklart levererar de inte till finland..
 
 
 



Anonym

Desenio.fi ;)


helena

Jag har beställt från desenio.fi, där finns massor fina motiv! Rekommenderar verkligen.


Pamela

Varifrån kommer det svarta snygga lilla bordet?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?