Känner mig helt tom..

2016



Idag känner jag mig helt tom, ordagrant! Jag har dragit på mig magsjukan och feber, så det enda jag fått i mig sedan igår kväll är de 2 dl jaffa jag druckit ida gpå eftermiddagen. Allt har velat ha en tendens att komma ut tillbaka. Men efter lite febernedsättande och 2 timmars sömn känner jag mig lite bättre och grymt uttråkad så passade på att ta snabbt några kort på nya införskaffningen till huset.
 
Eller egentligen är det inget nytt, men nytt i huset.  Saker jag fått ärva efter min momi så håller jag mycket kärt, och bordet vi tidigare hade är av henne och det har vi nu sparat ifall vi flera gånger har större bjudningar så kommer det bra till användning. Vi värdesätter saker högt som funnits inom familjen, och sambon fick en byrå som hans farmor hade då hon ännu levde och denna byrå har nu hittat hem till oss. Byrån var lite svår mublerad p.g.a. färgen och stilen i vår inredning. Men efter lite funderande och omplaceringar av den hittade den sin plats i vardagsrummet. Vi valde att lägga den bredvid soffan eftersom benen på soffan är ljus träfräg och vi har en beige pläd ovanpå soffan. Sen är även vardagsrumsmattan beige så när man ser mot hörnet från köket smälter den bra in då det är lite bruna inslag även i andra möbler. Där sambon först placerat byrån ropade den "finn ett fel". Så efter omublering blev det riktigt bra och goa farmor-Amy fick komma in i vårt hem också genom byrån!
 
 
 
 
Byrån är från 50/60-talet om jag minns rätt och är i väldigt bra skick. Lite är ytan på skivan ovanpå sliten men det är enda.
 



Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

krya på dig







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?