Loppu slut - stig upp o ga ut!

2016



Oj huhhu! Nu är vi inne i huset (skrev först lägenheten, det här är ovant!!) och jag ligger i soffan i VÅRT hem och bloggar! Över hälften av våra saker är ännu i flyttlådor, men krafterna räcker inte till att packa upp dem mera ikväll när klockan visar 22:30. Idag har vi haft fullt upp med flyttkaoset kan man lugnt säga.
 
Förmiddagen för mig gick åt att flytta hästen min från ett stall till ett annat för att sedan fortsätta till eget hem. Sambon spenderade förmiddagen med att flytta möbler med E och min pappa. Min snälla mamma spenderade åter igen x-antal timmar i lägenheten och försökte putsa den ren från minsta lilla fläck och damm. Hela hann hon inte med så svärföräldrarna och sambons syster fortsatte medan jag och sambon packade upp och fixade i huset. Men vi hamnar ändå att åka till lägenheten i morgon igen och städa lite till för allt hade inte hunnits städas.
 
Nu på kvällen har många timmar gått åt att försöka reda upp alla lådor i huset.  Vi har också försökt trösta vår lilla älskade känsliga katt, som säkert går i psykos av denna flytt. Han är nämligen så känslig för nya intryck och har nu i ca 8 timmar varit apatisk och trycker sig in i hörn. Flyttar man på honom söker han panikartat upp en vrå han kan trycka huvudet in i. MEN nu 8 timmar senare så har han självmant lämnat sin trygga punkt och förflyttat sig försiktigt till ett annat rum var vi har de flesta flyttlådor. Stackaren är fortfarande vettskrämd och hoppar till för minsta rörelse man gör. Hoppas bara inte har går och pissar någonstans bland flyttlådorna?!
 
Nå väl, i morgon fortsätter allt uppackas och att vänja katterna till sitt nya hem. Tur man har en veckas semseter från jobbet, det lär behävas! Haha!
 
 
Inga foton hunnits ta idag över huvudtaget då man stressat så, men i morgon ska jag försöka ta några








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?