Kvar att göra 7 dagar till granskning

2016



 
 
Fördelningen på vem som gör vad under denna slutspurt är följande:
 
Jag och sambon:
- golvlister (kan först göras när dörrana är på plats)
- köksön och övriga köket (kan göras först när golvet är lagt)
- grovköket
- installera köksmaskiner och sådant
- hallskåpet ska byggast ihop (när hallens golv är fogat och klart)
- postlåda och flytt
- nummerpå huset (nummern köpt bara inte fått tummen ur att spika fast på huset)
- STÄDA lägenhet och huset
- packa
- FLYTTA
 
Vår allt i allo Påfs
- klinkers i hallen och foga
- installerar kranar, wc, duschar osv.
- installera/lägga igång ventilation och fixa dess rör i rummen klart
 
Skott & Holm
- lägga golvet i köket/vardagsrummet klart
- lägga taket i lilla wc
- fixa  inner dörrar och dess lister
 
Elektrikern
- dra sista elen och fixa knappar och sådant som sambon inte hinner
 
Så det är en del kvar att göra!! Som tur är det uppdelar lite på våra entreprenörer så de borde fixa sin del. Men mest nervös är jag som sagt inför nästa vecka då jag har så tätt med arbetsskift och bara kvällar, så då jag är ensam och ska fixa allt i 3 dagar (!!) och Skott & Holm komemr först nästa vecka och fixar golvet, så hur vi ska få ihop köket och städningen blir intressant. Antar jag msåte ut efter kvällskiften och städa det jag hinner och packa här i lägenheten på förmiddagarna?? Som tur har jag en som hyr hästen min som lovat ta i princip alla dagar nästa vecka och sköter om hästen min så jag inte behöver ha dåligt samvete över att jag inte hinner ut och ta hand om honom!! Huhhu! 
 
Det ska väl nog gå på någon höger, haha!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?