De senaste dagarna i bilder

2016



Precis kommit hem från bygget. Vi har hunnit massor idag! Köket är i alla fall nästan helt klart (någon lucka som fattas, och induktionsplattan är inte installerad och lite sådant), köksön är på plats och hallskåpet nästan klart. Jag har städat i vanlig ordning och med min snälla pappa som var och hjälpte till hann vi lägga lite golvlister i de mindre sovrummen och när de var lagda fortsatte pappa och sambon mäta ut vart hålen i väggen kommer när man lägger upp fläkten. Varför dessa hål mättes ut är för att vi ska kunna lämna tillbaka glaskivorna (som kommer ovanför bänken i köket) och de gör hål för skurvar vid glassliperiet.
 
Tidigare i veckan lades som sagt klinkers i hallen och jag gjorde första tvätten av golvet i grovköket, men de ska nog tvättas igen för helt rent fick jag det inte på första försöket med enbart kallt vatten och enjo-trasor. Köksmaksiner och tvättmaksiner kom också igår, så nu är det mesta på plats, men ändå så mycket kvar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vår älskade hundvalp, Nalah, kom också och hälsade på med min mamma! Säg hej till vår Nalah! <3
 
 
 
TIPS!
Kom ihåg frågestunden i detta inlägg








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?