Walk-in-closet fixas till

2016



 
 
 
Länge har vi försökt få fixat så min del i Walk-in-closeten skulle bli färdig. Det som fattats är den vöersta lådan med "sammets"-lådor för smycken. Alltså de här smyckesdynor har varit helt omöjliga att få tag på, men nu 6 månader senare är de äntligen där och jag får ordning på mina smycken! YES!
 
I samma väva fick vi i förrgår fixat spegeldörren till walk-in-closetens skåp för finkläder fixat. Så nu slipper inte katten Ludde in dit och håra ner finkläderna + att vi nu finally har en spegel som hunden Nalah inte kan fälla i golvet lika lätt som den förra. Och YEPP, sambon har betydligt bättre ordning på sina kläder än mig, men jag kan ju inte vara bra på allt, hehe! 
 
När sambon vaknat efter hans nattskift skall jag ta bättre bilder med kameran, nu blev det snabba telefonbilder igår kväll :)
 
 
 
 



Marias Memoarer

http://www.mariasmemoarer.com

Vilken fantastisk walk in-closet!! :)

Svar: tack! :)
Annu Åkers







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?