Smart tips!

2015



Googlade runt för att hitta inspiration för badrum och wc. Det känns som vi i stora drag vet hur vi vill ha, men inte hittat riktigt det där som känns "YES, jus så där!!".. Så när jag som sagt googlade runt idag på morgonen kom jag över den här bilden (från denna >>sida<<) som jag tycker är super givande!! Så jag tänkte jag kunde dela med mig av den till er också som också renoverar och bygger och funderar på hur man kan lura ögat!! 
 
 
 
 
Rumsuppfattning.

Hur vill Ni att rummet ska vara efter att man sätt på kakel, klinker eller granitkeramik?

Avlångt kakel förstärker åt det håll som plattan riktas.

En 10 cm gånger 30 cm som är liggande gör väggen bredare medan den gör rummet högre om Ni ställer plattan upp.

Stora plattor brukar göra rummet större och få rummet att kännas lite mäktigare.

Se på bilderna och ställ Er sedan i dörröppningen till rummet som ska göras om och fundera hur Ni vill att det ska bli.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?