Mera badrumstankar

2015



Jag har länge funderat på vårt badrum. Tankarna har ständigt varit att hålla det enkelt med någon trevlig detalj, men hurudan detalj? 
 
Jag har tidigare också skrivit om en eventuell fondvägg i annan färg av mosaik klinkers.. Men ju mera jag funderar blir jag fundersam med om vi ska faktiskt ha bara vitt o grått i både hall och badrum/wc/lilla wc.. Hmm, jag är fortfarande på samma tankar att det ska matcha klinkers i hallen Vilket är grått i flammigton. 
 
så idag har jag bara för skojs skull googlat på andra färgalternativ och börjat gilla den kopparbruna färgen som fondvägg, men där är inte sambon av samma åsikt så vi måste hitta något vi båda gillar. här nedan är några bilder som jag googlat fram. Tyvärr får jag inte från föräldrarnas iPad fixat länkar till bilderna varifrån jag lånat dem, men försöker få det fixa det i efterhand från egen dator :) 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?