Finally en update

2015



JAG TYCKER JAG INTE ALLS HUNNIT SITTA NER OCH BLOGGA PÅ SISTONE NU IGEN! Men arbetet på tomten går framåt! Vi har hunnit dra mera ris och stockar. I fredags var det dags att spränga lite sten men allt bara bråkade. Borren vi hyrde från Malax byggmaskiner fick bytas och den vi fick kilade bara fast, så ingen höjdare dag och inga höjdare verktyg får man väl säga. Så gubbarna fick spränga och jag fick agera husmora och fixa mat till gubbarna i flera omgångar, men det känns bra så man känne att man också bidrar till något då sprängandet inte riktigt kanske är så smart att jag blandar mig in i!
 
MEN SOM TUR BLEV DET LITE SPRÄNGT I ALLA FALL, så man kan säga vi kom två steg fam och ett steg bak under fredagen! I morgon onsdag kommer vi att jobba på tomten igen då vi båda är lediga, så hoppas vädret bli bra då! 
 
JA, JOO, IGÅR VAR VI IN IGEN TILL ÖSTMANS SNICKERI OCH DISKUTERADE, men mera om det i ett annat inlägg :)
 
 
FÖRE SPRÄNGNING 
 
 
EFTER SPRÄNGNING








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?